Audrey and Tom

Audrey and Tom

28 November 2008


Mee met de rest van de wereld

Langzaam maar zeker begint Australie een beetje meer up-to-date te zijn met de rest van de wereld. Acht jaar geleden kon ik hier zelfs geen ‘choco’ vinden, maar daar kwam vrij snel verandering in; de nutella is hier weliswaar in plastieken potten, maar ons bookes smaken evengoed. Een paar jaar later begon de bakker echte chocoladekoeken te verkopen...vooruitgang. Sinds dan is er veel veranderd; o.a. door de komst van Aldi vinden we hier nu meerdere Europese producten en electrische aparaten zoals een gourmet-toestel. Belgische producten zijn ook erg in trek. Zo verkopen ze in de supermarkt nu cote d’or, weliswaar heel duur, maar beter dan niks. En we blijven er maar op vooruit gaan: Een paar maanden terug vond ik in de K-mart sloggi-onderbroeken!!! Vorige week zagen Nele en ik in de venster van een winkel een echt Belgisch wafelijzer en vandaag in Big W stond er een rek vol cd’s van.....Helmut Lotti!! Een beetje Belgie in Australie.
Als ik mij dus helemaal thuis wil voelen, kan ik dus wafels eten met choco terwijl ik naar Helmut Lotti luister in mijn sloggi-onderbroek....;-)

No comments: